Livrare
Politica de Livrare
Transportul este GRATUIT la comenzile care depășesc 300 lei prin curier in raza de acoperire a acestuia (kilometrii 0) sau prin posta in restul localitatiilor.
La comenzile sub 300 lei, se va aplica o taxa de transport in valoare de 20 lei (doar in raza de acoperire a firmelor de curierat) iar diferenta de km suplimentari vor fi suportati de catre client.
Pentru a verifica daca localitatea dumneavoastra se afla in raza de acoperire a firmelor de curierat vizitati site-urile acestora
Timpul de livrare estimat este de 1-3 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. În prea puținele cazuri curierul poate să întarzie câteva zile în perioadele supraaglomerate din timpul anului, cum ar fi: “Black Friday”, perioada Craciunului ori alte sărbatori
Livrăm prin Curier Rapid cat si prin Posta Romana pe tot teritoriul României.
Alte informații privind livrarea comenzilor:
- În ziua primirii coletului, curierul vă va contacta prin telefon (SMS), pentru a vă comunica intervalul orar în care se va face livrarea.
- Pentru a urmării comanda dvs. accesați site-ul Curierului Rapid si introduceți codul AWB.
- Comenzile plasate Sâmbăta și Duminica cât și în decursul sărbatorilor legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
- În cazul daunelor vizibile ale coletului, va rugăm să refuzați livrarea și să formulați imediat, clar si detaliat toate detaliile cu privire la deteriorarea constatată. Aceste detalii trebuie scrise de catre cumparator sau destinatarul comenzii pe bonul de livrare al curierului. Totodată, va semnala obiecțiunile la Serviciul Clienti al Vevolio, la numarul de telefon 0746967273. După care noi vom lua o decizie în ceea ce privește trimiterea unui nou produs, cât mai rapid catre dvs.
- Întârzierea comenzii: in aceste situații, care nu se limitează la cele menționate mai sus, livrarea produselor se va efectua într-un termen de maxim 30 zile lucrătoare.
- Pentru a sesiza o reclamație în legatură cu livrarea produselor privind curierul cu care colaborăm, contactați-ne la office.vevolio@gmail.com sau la 0746967273.
- Vevolio nu își asumă responsabilitatea pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi precum: condiții meteo deosebite, greve, accidente rutiere, manifestări de stradă, caderi de copaci, stanci, ninsori abundente sau alte conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari cat si alte situații speciale ce ar putea împiedica livrarea la timp a comenzii. Notă legală: Diferendele ce nu pot fi solutionate pe cale amiabila le vom prezenta spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania.
***Observație: în cazul în care curierul nu gasește pe nimeni la destinație si nu reusește să predea coletul, va mai incerca odata mai tarziu in caz contrar comanda se va întoarce la punctul nostru de lucru. Iar datorita acestui fapt pentru a încerca o alta expediere catre dvs., destinatarul se obligă să platească pentru ambele expediții (returul si turul).
Modificarea sau anularea comenzii
Dacă te-ai razgandit în privința comenzii și dorești un alt produs sau dorești să anulezi comanda, te rugăm să ne dai repede de știre la 0746967273
Informații despre plată / Cum platesc?
-
Prin optiunea Ramburs plătești contravaloarea produselor direct curierului în momentul livrării. De asemenea și valoarea transportului în cazul în care comanda nu depașește 300 lei.
Curierii cu care colaborăm
Inapoi la site → Click Aici